Ytong Україна
Рейтинг главного строительного портала Украины budport.com.ua
Ера комунікації – ера жінок
У 2012 році британський уряд підготував документ, який стверджує, що невикористання інтелектуального та організаційного потенціалу жінок у бізнесі може позбавити країну 40 міліардів фунтів потненційного річного доходу. Тим часом суспільно-культурна обумовленість ролі жінок чудово відповідає сучасним реаліям, гарантуючи жінкам успіх і можливість активно брати участь у формуванні економіки та бізнесу. Багатофункціональність жінок, їх вміння слухати, засвоювати знання, ділитися досвідом, спрямованість на вирішення проблеми – ці навички полегшують їм відносини і співпрацю з людьми, а також реалізацію професійних викликів. Як зазначають експерти – повільно, але послідовно зменшується диспропорція у працевлаштуванні жінок і чоловіків у типово чоловічих професіях.
Жінки завжди у будівництві
У будівельному секторі, де панують чоловіки, завжди було і є місце для жінок. Жінка–інвестор, жінка–архітектор чи керівник будівництва – це вже не рідкість. Збільшується кількість студенток на будівельних факультетах. Жінки також відіграють важливу роль в адміністрації та секторах, зв`язаних з консультуванням у сфері будівництва. Чудовий приклад – це жінки-експерти з будівництва YTONG. По всій Польщі активно працюють вже кілька сотень жінок, які на протязі багатьох років приймають активну участь у будівельному ринку. Їх спостереження показують, що жінки з великим запалом підходять до процесу будівництва власного будинку.
Суспільство жінок, які будують
Власне з думкою про жінок, які цікавляться питаннями, зв`язаними з будівництвом будинку, була створена Академія жінок, які будують, YTONG – простір для жіночих розмов і обміну досвідом щодо будівництва омріяного будинку. Академія жінок, які будують, дає можливість встановити особистий контакт, отримати підтримку та надавати взаємодопомогу. Це місце, де під час вільних розмов та індивідуальних контактів з жінками, які мають схожий досвід, значно легше подолати перешкоди, зв`язані з будівництвом власного будинку.
- Жінки з великою пристрастю і захопленням підходять до будівництва власного будинку. Вони дуже активні і переповнені цікавими ідеями. Ми хочемо допомогти жінкам у реалізації цієї мрії – говорить Моніка Михлєвіч, директор з маркетингу «Xella Polska». – Саме тому ми організовуємо спільні зустрічі у багатьох містах Польщі. Маємо надію, що наші зустрічі стануть для учасниць цінною платформою для обміну досвідом і здобуття знань щодо викликів, зв`язаних з плануванням і будівництвом омріяного будинку. Запрошуємо до нашого суспільства жінок, які будують! – додає Моніка Михлєвіч.